luni, 28 mai 2012

Un copil, aflat la orfelinat, este luat de un preot si sotia lui, la ei acasa. Este o ruda de a lor, al carui parinti murisera in bombardamentiar fratele sau este ucis. Ei locuiesc intr-un satuc din Transilvania. Acolo germanii sunt la conducere. Copilul are un singur prieten pe care-l agreeaza si se simte bine cu el, poate din cauza ca toti il considerau nebunul satului, pe Ipu. Cei doi sunt cei mai buni prieteni si pescari. Copilul uraste nemtii si , ia arma unui german, soldat ucis pe camp cu secera. Acest neamt, prin moartea lui, provoaca mania comandantului german din sat. Acesta cere capilor satului: notar, preot, doctor sa-i predea asasinul pana a doua zi dimineata, sau familiile lor si alti sateni vor fi executati. Acestea se aduna la preot si-si fac un plan, in care are loc si Ipu, care devine cel mai important om pentru ei.




Anul: 1972. Gen: Drama. Durata: 95 min.
Film romanesc Atunci i-am condamnat pe toti la moarte

Atunci i-am condamnat pe toti la moarte film, Atunci i-am condamnat pe toti la moarte online, Atunci i-am condamnat pe toti la moarte film online, Atunci i-am condamnat pe toti la moarte download
Categories: ,
Related Posts Widget For Blogger with ThumbnailsBlogger Templates

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu